aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Larsson - 7 juli 2012 22:18

känns som att jag har packat hela dagen men har ändå sjukt mycket kvar -.- åhhh orkar inte!

Men det ska bli jättekul att åka till Norrland i alla fall, så det får bli lite mycket packning nu på sommaren mellan mamma och pappa hela tiden. Fast jag har inte packat hela dagen, hann faktiskt med lite shopping med mamma förut. Köpte en jättefin randig tröja och en kudde till mitt rum. sen sprang jag en sväng och spelade minigolf med tilda och lovisa, tittade på film efter middagen och nu sitter jag framför datorn.

Har massa annat jag måste göra men orkar inte, går nog och lägger mig snart eller läser typ.

Gör några tidsinställda också kanske.                  puss

 

Av Amanda Larsson - 7 juli 2012 11:45


sjukt bra!

Av Amanda Larsson - 6 juli 2012 23:18

Grattis Oliwia på 8 års dagen, bara liiiite sent;) aja bättre sent än aldrig? men ringde för två timmar sen faktiskt:)            puss

    grattis finaste du! <3 <3 <3


Av Amanda Larsson - 6 juli 2012 23:11

riktigt nöjd för en gångs skull och byxorna är rosa om det inte syns så bra på bilden;)

   

inte jättebra bild men så ser dom ut där bak     vann den här när jag kastade pil haha! ludwig eller någon får nog den;)

Av Amanda Larsson - 6 juli 2012 22:56

Har hänt en del dom senaste dagarna och därför jag inte har bloggat, men jag ska försöka nu så mycket som jag hinner och bloggplatsen appen ska komma om några dagar så då blir det mycket mer:)

Har i alla fall lite bilder från liseberg eller bilderna är typ på mig och bella men skit samma. och hon kommer hata mig efter alla bilder som hon inte är nöjd med...

var på låååång torsdagen i varberg i går med tilda och felicia. köpte ett par byxor och en tröja, kommer bilder på det med:)               puss

           vann faktiskt en gång också;)

           


.

Av Amanda Larsson - 4 juli 2012 11:19

Kom inte på någon rubrik typ som vanligt-.-

Jag ska snart ta tåget till Kungsbacka och möta upp bella där och sen drar vi till liseberg. Kommer bli sjukt kul! det är väl det som kommer hända i dag så ingen mer uppdatering förrän i kväll.       puss

Av Amanda Larsson - 3 juli 2012 22:24

Mamma väckte mig i morse och sa att vi skulle åka till stranden, morgonpigg som jag är hoppade jag upp ur sängen... eller inte! men tillslut gick jag upp i alla fall så först åkte vi till femte vik och solade, men det gick verkligen inte att bada där för det var fullt av både blå-maneter och bränn-maneter. så efter att vi solat där en stund åkte vi till en sjö. solen var inte framme så mycket där men vi badade ganska mycket ändå.                   puss


liseberg i morgon med mitt lilla smultron <3

         

Av Amanda Larsson - 1 juli 2012 23:32

Inte riktigt kusin men nästan, Ninas bror fick en son i går tror jag det var så det blir ju nästan en kusin.

jättesöt i alla fall, hoppas vi får träffa honom när vi är i Norrland:)

 

Ovido - Quiz & Flashcards