aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Larsson - 29 juli 2012 13:36

Sitter i bilen nu på väg till pappa, ska bara till kungsmässan en snabbis först;)
Lisa tyckte att jag skulle blogga men har egentligen inget kul att skriva.

I kväll ska jag nog sova hos Lisa i alla fall, men ville vara hemma och träffa Nowa en stund först<3 Puss

Bara för att jag älskar dig och inte hade någon bättre bild;)<3

Av Amanda Larsson - 28 juli 2012 16:55

Ska träffa Julia nu, men det regnar sjukt mycket så det blir nog inget bad.
Får väl hitta på något annat. Puss

Av Amanda Larsson - 28 juli 2012 16:55

Ska träffa Julia nu, men det regnar sjukt mycket så det blir nog inget bad.
Får väl hitta på något annat. Puss

Av Amanda Larsson - 28 juli 2012 15:24

Bakar rabarberpaj, hoppas på att den blir bra!
Har inte hänt så jättemycket i dag, sov ganska länge och sen åkte vi till mormor och morfar.
Jag ska träffa Julia sen i alla fall så det händer något i dag;). Puss

Av Amanda Larsson - 27 juli 2012 19:28

Joggade en runda förut och sen cyklade jag Tilda och Wilma till stranden. Nu har vi badat och ska snart cykla hem.
Ska titta på systrar i jeans och sen os invigningen. Puss

Av Amanda Larsson - 27 juli 2012 12:43

Gick inte upp så tidigt ändå... Men kände att jag behövde lite sovmorgon.
Nu är jag i alla fall på stranden med familjen och mammas bror och min kusin. Så nu jävlar ska jag bli brun! Puss

Av Amanda Larsson - 27 juli 2012 12:43

Gick inte upp så tidigt ändå... Men kände att jag behövde lite sovmorgon.
Nu är jag i alla fall på stranden med familjen och mammas bror och min kusin. Så nu jävlar ska jag bli brun! Puss

Av Amanda Larsson - 26 juli 2012 22:09

Nästan alla i släkten är i varberg nu så vi träffades allihop hos mormor och morfar. Spelade kubb och pratade typ.
Jag var och shoppade förut i dag med Tilda och Felicia, blev bara ett par rosa jeans och en present till mormor sen när hon fyller år.

Planerna för i morgon är att gå upp i hyfsad tid och sen passa Miranda, sen vid tre ska jag på bio med Tilda och Felicia. Jag skulle träffat Julia också men det blir för sent så jag cyklar nog ner till stranden och tar ett kvälls-dopp eller något. Puss


Bjuder på den vackra bilden...

Ovido - Quiz & Flashcards