aaamandalarssson

Alla inlägg under juli 2012

Av Amanda Larsson - 21 juli 2012 11:41

Glass, tårta och godis blev det. Känns som att jag behöver träna en hel del när jag kommer hem asså;). Puss

Av Amanda Larsson - 20 juli 2012 17:57

På väg hem från paradis badet, sjukt kul där men nu är jag helt slut. Blir alldeles seg efter att ha badat så länge.
I kväll blir det nog att vara hemma och spela kort eller gå på konsert har inte bestämt mig;). Puss

Högakusten bron:

.

Av Amanda Larsson - 20 juli 2012 17:37

Av Amanda Larsson - 19 juli 2012 21:44

Var ju på stadsfesten i Härnösand, så det blev lite kort. Men några har jag u redan laddat upp, men inte dom på Tobbe-trollkar;)                     puss

 

           

Det gick väldigt bra för tilda nowa och oliwia i dag på småstjärnorna även om dom bara hade en dag på sig att öva och ändå kom tvåa! :)

Av Amanda Larsson - 19 juli 2012 20:48

Åker hem på lördag eftermiddag så börjar packa nu. Så skjuuuukt mycket grejer med mig asså, men vi ska vara några dagar i Stockholm också så det behövdes ju packas en del. Men det är mindre kul nu när allt ska ner i väskorna igen. Ja ja får väl fortsätta packa medans Oliwia ligger i sängen och målar;). Puss

Av Amanda Larsson - 19 juli 2012 12:17

Är på Härnösandsstadsfest, Tilda Nowa och Oliwia ska vara med på småstjärnorna och vi andra ska väl gå runt och titta lite typ;). Puss

Av Amanda Larsson - 18 juli 2012 22:52

Hände en liten olycka med den i går, men nu funkar den som tur är! 

Har lite bilder från när vi spelade volleyboll och någon annan med kanske. 

I dag har det inte hänt så jättemycket, men vi har varit på stranden en stund ochs en tittat på när mathias spelade beach fotboll och sen spelade även tilda, nowa, oliwia, william, melwin och ludwig det. melwin fick en tröja som matchens lirare typ. 

       Mina miner asså älskar dom...      

Typ en outfit bild;) Klänningen är i alla fall från spanien.

Ovido - Quiz & Flashcards