aaamandalarssson

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Amanda Larsson - 2 juni 2012 22:30

Hehe njae kan väl inte direkt säga att den har varit bra i dag även om jag sa det.

Men efter att vi hade fikat gick vi och kollade i lite affärer och jag hittade ett jättesnyggt svea linne som jag kanske ska få av mamma:) Vi tänkte gå på bio jag, Tilda och Felicia men vi hyrde film istället för den vi ville se gick bara måndag-torsdag. Så vi har tittat på film i princip hela dagen, fast vi åkte en sväng till mormor och morfar också och våra kusiner på mammmas sida var där. 

Jag ska göra några tidsinställda nu så det blir lite uppdatering i morgon i alla fall;)               puss

 Saknar dig bästiii <3     

Av Amanda Larsson - 2 juni 2012 11:43

Inte så bra på att vara tyst om saker så jag kan lika väl berätta vad det var för något.

Jag ska få ett syskon till... Fast denna gången är det mamma som ska få barn. 

Vet inte om jag varken är glad eller ledsen, jag tyckte det räckte som det var men tydligen inte. 

Tänkte bara berätta det, nu ska jag till stan och fika med Felicia och Malin.           puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards