aaamandalarssson

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Amanda Larsson - 6 juni 2012 21:38

Hade sjukt kul på liseberg förut i dag. Åkte massa grejer men nu mår jag lite illa:/ får skylla mig själv som åkte lite snurrgrejer fastän jag inte klarar det. Tog lite bilder bla när vi åkte göteborgs hjulet som jag kanske laddar upp i morgon för jag hinner inte nu. Men jag ska på student i morgon i Fjällbacka så jag vet inte om jag hinner blogga så mycket i morgon heller. Men jag får se, jag har ju en liten stund på mig före vi åker så om jag är klar då hinner jag nog.               puss

 

6/6

Av Amanda Larsson - 6 juni 2012 10:20

Sveriges national dag i dag då för alla er som inte visste det;)

josefine vilma och jessica kommer hit vid 1 och sen möter vi upp edvin på stationen så åker vi till liseberg. Hoppas att det inte är så mycket folk, det är ju många som är lediga i dag men det är ändå ganksa kallt så det är nog inte jättemycket.                    puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards