aaamandalarssson

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 23:19

   

På simstadion:)  

tog denna bilden när vi cyklade till simstadion, älskar utsikten när man är högst upp men hann inte fiska upp mobilen när vi var där uppe;)

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 23:11

   

inte jättebra bilder men man ser lite skillnad i alla fall... gör samma misstag varje år typ! 

tänker liksom att nä men det är inte så varmt i dag solen hinner inte ta någonting. men det gör den! smörjde mig bara med 6 och jag brukar ha 20-30. Men jag har inte jätteont och jag har fått ganska fin färg på ryggen från när jag läste ute så det gör inte så mycket att vänster armen och vänster benet gör liiite ont:P                      puss

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 21:15

Har jättemycket tid över. Klockan är snart halv tio och i vanliga fall hade jag haft 78 miljarder saker att göra, men nu när jag har tid finns det liksom ingenting att göra längre. 

När vi kom hem från simstadion vid halv fyra satt jag ute och läste i 2 timmar, sen blev det för kallt typ så jag gick in och läste i ytterligare 2 timmar. nu har jag inget mer att göra, sitta i soffan och titta på tv typ. men ganska skönt ändå, cyklade 1,2 mil förut så det förtjänar jag;)             puss

Har lite bilder som kommer senare.


Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 11:30

Tror att vi ska cykla till simstadion om en liten stund, det är ju ganska varmt vatten där så det blir nog skönt att bada lite.               puss

 

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 09:57

Händer typ en gång om året att jag går upp vid nio när jag får sova hur länge jag vill. 

Men farmor fyller år i dag och jag skickade ett sms till henne 00.00 bara för att vara först! sen svarade hon vid 9 så då bestämde jag mig för att gå ut och springa innan frukosten. Det här kommer nog aldrig hända igen, kände mig väldigt  seg så kommer nog fortsätta springa på dagen/kvällen istället. 

nu ska jag äta frukost och hoppas att det bli lite varmare i dag så man kan bada:)        puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards