aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Amanda Larsson - 5 juni 2012 21:54

Eller a många saker men just nu är det facebook. kanske inte just facebook, men alla bilder och skit som folk gillar. Man loggar in på fb och ser att det är några personer som har gillat 87 000 bilder med roliga texter eller något. och det är inte ofta när man har en ny händelse att det är något annat än en spelförfrågning på ett spel som man inte ens spelar! Tycker att dom som läser detta kan försöka tänka på att inte gilla 87 00424 bilder. det händer att jag också gör det ibland om jag tycker att det är jätteroligt, men jag gillar inte femtioelva stycken då. Kände att jag behövde berätta för alla som inte fattar hur jobbigt det är bara;)              puss

 

hehe...

Av Amanda Larsson - 5 juni 2012 16:31

Dansat hela dagen och vi har kommit på en ganska bra dans nu.

Skönt att vara ledig i morgon, åker till liseberg med bella vilma och jessica. Kommer bli jättekul!

På torsdag ska jag på student så jag är ledig från 11:) 

Bara 4 dagar kvar i skolan! tagga SOMMARLOV!!!                puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards