aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Amanda Larsson - 4 juni 2012 20:50

Red med jättekorta ridläder i dag för att träna upp balansen. Så otroligt jobbigt! Hade inte ens i närheten så korta som riktiga jockeys har, men herregud va jag är trött nu. Benen är som spagetti, kunde nästan inte stå upp förut och så skulle jag cykla hem.  Träningsvärk här kommer jag typ...

Nu ska jag i alla fall vila upp mina trötta ben, så jag ska bara sitta i sängen och läsa lite bloggar och så innan jag ska sova. Blir nog ganska tidigt i kväll, jag kunde inte sova i går så jag vaknade massa gånger, men ju längre jag får sova desto tröttare är jag nästan på morgonen.                puss

I'm sexy and I now it...;)  

Av Amanda Larsson - 4 juni 2012 15:50

Börjat tema veckan nu, så halva dagen har jag dansat och andra halvan kollade vi på film.

Jätteskönt att bara dansa hela veckan också och bara 5 skoldagar kvar! Suuuper skönt, det behövs verkligen.¨

Jag letar efter en skolavslutningsklänning också. Jag köpte ju ett linne som jag tänkte ha, men jag tror att jag vill ha klänning i stället. Hittade en jättefin på nelly.com så jag hoppas pappa tycker om den så jag får den, jag erbjöd mig att städa hela övervåningen faktiskt. 

Jag har inga läxor eller någonting nu på hela veckan:) Så jag har inte så mycket att göra.

Nowa har avslutning eller något på dagis i dag så den åker jag nog med på, men annars ska jag bara sova tills jag ska till stallet.                 puss

 

Av Amanda Larsson - 4 juni 2012 07:00

Skönt att det är näst-sista måndagen på terminen nu:) 

 

Ovido - Quiz & Flashcards