aaamandalarssson

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Larsson - 26 juni 2012 09:57

Händer typ en gång om året att jag går upp vid nio när jag får sova hur länge jag vill. 

Men farmor fyller år i dag och jag skickade ett sms till henne 00.00 bara för att vara först! sen svarade hon vid 9 så då bestämde jag mig för att gå ut och springa innan frukosten. Det här kommer nog aldrig hända igen, kände mig väldigt  seg så kommer nog fortsätta springa på dagen/kvällen istället. 

nu ska jag äta frukost och hoppas att det bli lite varmare i dag så man kan bada:)        puss

 

Bio

Av Amanda Larsson - 25 juni 2012 21:58

Var på bio med Tilda och Felicia för några timmar sen efter att vi hade vart på stan.

Vi kollade på Snow white and the huntsman, den var ganska bra! Dom viktigaste grejerna från den "riktiga" snövit var med i alla fall och den var inte så svåra att förstå, lite synd bara att man visste på ett ungefär vad som skulle hända eftersom handlingen var densamma.

På stan köpte jag ett par skor på euro sko och Tilda köpte maaaassa grejer på gina tricot, så något av det hamnar nog i min garderob förr eller senare...                     puss

 

...

Av Amanda Larsson - 25 juni 2012 13:00

       

Av Amanda Larsson - 24 juni 2012 22:11

Hemma hos mamma nu och ett internet som fungerar! Det kommer väl inte vara jättebra uppdatering ändå, men nu är det ju lite lättare att ta upp datorn ibland när internet fungerar. 

I morgon ska jag vara i stan hela dagen och sen till banken och fixa mitt kort typ, så kanske bara lite uppdatering på kvällen eller något tidsinställt. 

Men nu ska jag gå och vara lite social med min syster!              puss

 

.

Av Amanda Larsson - 22 juni 2012 12:22

GLAD MIDSOMMAR!!!

Av Amanda Larsson - 21 juni 2012 18:50

Vart ute med båten ganska länge i dag. Vi åkte vid halv två och kom hem vid halv sex typ. Badade i havet och sen när vi kom hem var jag ute och sprang med Tilda så när vi kom hem badade vi i poolen. Faktiskt 17 grader, men det kändes otroligt kallt! 

Gör inte så mycket just nu, tänkte göra några tidsinställda till i morgon och sen läsa lite.        puss

           


Av Amanda Larsson - 20 juni 2012 23:10

några av bilderna är nog lite suddiga.  

     

         ludwig i nowas tröja;)       blöta blev vi...

Av Amanda Larsson - 20 juni 2012 22:06

Kommer väl hem om 40-60 min hoppas jag och då kommer det bilder. Haft en toppen dag btw. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards