aaamandalarssson

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Larsson - 13 juni 2012 19:00

Skolavslutningen är nog slut vid 11 eller något och då blir det hem till Vilma och fira att skolan äntligen är över!!! Har inte förstått att det bara är några timmar kvar tills vi har sommarlov. 

I kväll blir det i alla fall schools out med vilma, bella och lisa, sover hos lisa sen och jag känner på mig att detta kommer bli en grymt bra dag:)      

uppdateringen kommer nog vara otroligt dålig i dag, får se om jag tar med datorn till Vilma.        puss


Av Amanda Larsson - 13 juni 2012 15:08

Äntligen! Åkte hem till vilmut efter avslutningen och vi ska snart åka in till Kungsbacka. Schools out here we come;) Lite snabbt från mobilen bara så ingen bild:/. Puss

Av Amanda Larsson - 12 juni 2012 18:54

Nu har jag kommit på en till sak. Jag klagar otroligt mycket, hela tiden, om små saker eller stora saker spelar ingen roll jag klagar lika mycket ändå. 

På vintern klagar jag på kylan och på sommaren brukar jag ganksa ofta klaga på värmen (men det försöker jag att inte göra längre för jag älskar när det äntligen är sol här) 

Jag har längtat jättemycket efter sommarlov och nu är det skolavslutning i morgon. Har suttit och kollat på bilder från andras skolavslutningar på fb för att dom redan har slutat och så äntligen slutar jag med, men jag lovar att jag kommer sitta och klaga massa gånger över att jag inte har något att göra på dagarna. Det kommer vara jättekul med sommarlov, men om det regnar finns det inte så mycket att göra och då sitter man där och klagar igen över vädret och att man inte har något att göra. 

Men då kan jag ju faktiskt blogga;) asså det finns så mycket saker man skulle behöva göra och ändå klagar man och säger att det inte finns något att göta. Sen när man väl kommer på någonting att göra börjar man klaga på att man inte vill det för det är alldeles för jobbigt och tråkigt. 

Haha lite konstigt inlägg, men hade inget annat att blogga om för det är för jobbigt att tänka.      puss

 

Av Amanda Larsson - 12 juni 2012 18:40

eller typ;) Vi visade upp dansen som vi kom på förra veckan när vi hade dans hela tiden.

Det gick ganska bra och det var faktiskt lite roligt också.

Hade håret väldigt tuperat och myyyycket blå ögonskugga! killarna ville också ha smink så vi sminkade dom också. Riktiga snyggingar blev det. tog lite bilder med

  

Snyggare brudar får man ju leta efter asså haha!   

Glada var vi i alla fall!;)      

.

Av Amanda Larsson - 10 juni 2012 20:09

 

Av Amanda Larsson - 10 juni 2012 19:36

I dag fyller prinsessan Madeleine 30 år grattis!

 

Av Amanda Larsson - 10 juni 2012 14:32

och tittar på tv. har inte gjort någonting alls i dag. 

Det bara regnar hela tiden ju så det finns inte så mycket att göra här. 

Jag ska fortsätta titta på tv nu en stund och sen får jag väl hitta på något att göra.                puss

 

Av Amanda Larsson - 9 juni 2012 22:37

Jättetrött verkligen, gick upp klockan 6 i morse och har varit i stallet hela dagen. Red barbacka, gick sådär men det var kul i alla fall och nu går han fint och lyssnar mycket bättre! Kom hem vid 3 och då duschade jag och sen satte jag mig ute en stund och åt ben & jerrys. 

jag och mamma tittade på film och hade mys för Tilda är på något med fotbollen och Jesper tittar bara på fotbolls em. 

jag har degat i soffan jättelänge och verkligen inte gjort någonting. halvt tittat på morden i modsomer och halvt spelat på iPhonen som för övrigt har damp och stänger av sig i bland, efterblivna sak!


Lite konstigt inlägg om typ ingenting, men kände att jag inte bloggat på ett tag nu. I morgon ska jag inte göra någonting så då blir det uppdatering hoppas jag;)                puss¨

 

Ovido - Quiz & Flashcards