aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda Larsson - 4 december 2013 10:19

Har engelska eller något nu, men vi har inte riktigt börjat än så då passade jag på att blogga.
Puss

Av Amanda Larsson - 4 december 2013 06:37

Jag är såååå förkyld! Har inte kunnat sova så mycket i natt för har bara fått snyta mig. Vet inte om det är en förkylning eller om det är kvalster.
Ja ja vi har så mycket i skolan nu så jag måste dit plus att vi slutar 12 så det är ju skönt.
Ska till subway med några från klassen efter skolan så det blir säkert kul.
Puss

Av Amanda Larsson - 3 december 2013 21:10

Hittade en solfjäder hos Bella och sen hade jag något att göra en stund haha

Skjorta: H&M
Byxor: ginatricot

Av Amanda Larsson - 3 december 2013 10:23

Titta så sötaaaaa

Har so just nu men känner mig ganska klar, det jobbigaste nu är filmanalysen i svenskan och den är så tråkig. När den är klar är alla stora uppgifter äntligen färdigaaa

Av Amanda Larsson - 3 december 2013 06:37

Jahaaa vet inte riktigt vad jag ska skriva här nu.
Kan berätta lite kort vad jag ska göra idag. Efter skolan ska Malin och jag hem till Bella och plugga. Sen ska vi på öppethus på kunskapsgymnasiet. Hoppas verkligen att det gymnasiet känns bra!
Puss

Av Amanda Larsson - 2 december 2013 16:03

Bella och jag hade likadana tröjor idag haha, asså det har hänt så fyra gånger nu att vi har lika kläder!

Tröja: kappahl
Byxor: ginatricot
Klocka: ur&penn
Skor: primeboots

.

Av Amanda Larsson - 2 december 2013 11:38

Ovido - Quiz & Flashcards