aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Amanda Larsson - 5 december 2013 20:58

Eller det är snö blandat regn, men ändå! Det snöar ju faktiskt!:D
Jag är emot snö och vinter och allt vad kyla heter, men nu är det alldeles lagom att det börjar snöa tycker jag faktiskt.
Vill ju ha snö på jul och nyår såklart;)
Puss

Lite mysigt är det ju med vinter, ibland

Av Amanda Larsson - 5 december 2013 19:48

Har dock inte börjat läsa boken än, men hoppas den är bra!

Av Amanda Larsson - 5 december 2013 13:50

Var längesen jag tipsade om en låt nu, den här har väl dom felsta hört men den är jättebra!

Av Amanda Larsson - 5 december 2013 13:45

Imorse glömde jag ladda upp en bild till inlägget jag gjorde haha ooooooooops 


Nu är no provet äntligen över och även engelska förhöret! Kändes helt okej på båda, bara jag inte sänker mig i no är jag nöjd.

Känns som att det enda jag skriver om är skolan och att jag pluggar, men det är verkligen det enda jag gör typ. Insåg precis vilket fruktansvärt tråkigt liv jag har haha

nä då det händer faktiskt roliga saker i mitt liv med så atttteee

puss

 

Av Amanda Larsson - 5 december 2013 06:38

Mina rubriker kan nog vara dom sämsta i världen...

Idag ska jag testa att rida i ett nytt stall så hoppas det känns bra och så!
Annars händer inte så mycket, ska försöka göra klart filmanalysen men annars är det lugnt.
Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards