aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Amanda Larsson - 4 december 2013 20:24

Kollar lite på tv men tänkte snart sova. Har varit jättetrött hela veckan så idag ska jag sova tidigt!
Imorgon är det torsdaaaag och det gillar jag, fast har prov men det är lika bra att ha det överstökat;)
Puss

3 bilder från igår:

Av Amanda Larsson - 4 december 2013 15:23

Av Amanda Larsson - 4 december 2013 10:19

Har engelska eller något nu, men vi har inte riktigt börjat än så då passade jag på att blogga.
Puss

Av Amanda Larsson - 4 december 2013 06:37

Jag är såååå förkyld! Har inte kunnat sova så mycket i natt för har bara fått snyta mig. Vet inte om det är en förkylning eller om det är kvalster.
Ja ja vi har så mycket i skolan nu så jag måste dit plus att vi slutar 12 så det är ju skönt.
Ska till subway med några från klassen efter skolan så det blir säkert kul.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards