aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Amanda Larsson - 7 december 2013 15:58

Ska se hungerspelen med jossan nu, eller andra filmen. Har läst alla böckerna så hoppas att filmen är ungefär så jag tänkt när jag läst dom.
Puss

Av Amanda Larsson - 7 december 2013 10:16

Igår morse så var det ingen ström när jag vaknade och ingen visste riktigt om vi skulle till skolan eller inte. Jag skulle egentligen haft hemkunskapstävling, men strömmen funkade inte i skolan heller så alla fick gå hem.
Bella, Johan och jag åkte hem till Jonte så bakade vi kladdkaka och sååå
Sen hämtade farmor mig så åkte vi till Borås och kollade på basket. Borås har vunnit 14 gånger i rad nu och inte förlorat en enda så det är jättekul!
kollade på idol sen när vi kom hem och jag fattar inte att Kevin vann, men aa...
Puss

Uhhhhm jaa...

[Bild]

Var bara tvungen hhahah

Av Amanda Larsson - 7 december 2013 10:10

Gjorde ett långt inlägg igår om hur min dag hade varit, men det kom aldrig upp!
Får väl göra om det då, så det kommer snart.
Puss

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards