aaamandalarssson

Alla inlägg under december 2013

Av Amanda Larsson - 16 december 2013 15:29

Gjorde mina naglar med Malin igår. Blev jättenöjd och jag hoppas dom håller ett tag nu!

Av Amanda Larsson - 16 december 2013 15:22

I lördags åkte Malin, Bella och jag till Varberg tillsammans. Vi var i stan en stund och gick mest runt, sen åkte vi hem till mamma. Spelade spel som man spelade när man var typ 5 men det var faktiskt kul haha
Dom åkte hem på kvällen sen och då slog jag in dom sista julklapparna.
Puss

Av Amanda Larsson - 14 december 2013 09:43

Igår i skolan var det väldigt lugnt. Vi fikade till halv elva och sen hade vi hemkunskap. Där typ lekte vi en lek eller något haha kul var det i alla fall!

Och sen hade vi bara idrott och matte, så det var en väldigt skön dag.
När jag kom hem tränade jag basket och dum som jag är stretchade jag inte efteråt och nu kommer jag väl knappt upp ur sängen...

Här är lite fler bilder

Av Amanda Larsson - 13 december 2013 10:21

Här kommer lite bilder från lucian i morse, kanske kommer lite fler sen!
Puss

Av Amanda Larsson - 12 december 2013 13:09

Denna gången om andra världskriget!

Av Amanda Larsson - 12 december 2013 11:02

Det blir mycket film på alla lektioner nu för lärarna kommer typ inte på något annat...
Men det är ju bra!
Tittar just nu på någon film om galapagosöarna.
Puss

Av Amanda Larsson - 12 december 2013 06:38

Torsdag idag och tror det kan bli en väldigt rolig dag, fast jag är ganska trött.
Jag drömmer så konstigt på nätterna nu så är typ tröttare när jag vaknar än innan.

Igår fick vi sluta vid två men mamma skulle hämta mig halv tre så Malin och jag spelade biljard en stund.
Sen åkte vi till Ikea och lager 157:)
Puss

Av Amanda Larsson - 11 december 2013 09:57

Inte riktigt kanske men nästan haha

Har precis fått tillbaka mitt musikprov och jag är jättenöjd! Höjde mitt betyg också så det känns väldigt bra.
Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards