aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Larsson - 3 mars 2012 21:43

Asså Torsten Flinck och top cats istället för Timoteij och Sean Banan, vad tänker svenska folket med?

Sean Banans låt är ju ganska bra ändå;)


Det har varit dålig uppdatering i dag och det kommer det förmodligen vara i morgon också. Jag har varit i stallet hela dagen och när jag kom hem åt jag tacos, fruktsallad med mycket jordgubbar och massa godis:)

I morgon ska jag spela match och sen ska jag sova hos Lisa, så det blir nog dålig uppdatering:/

Men nu ska jag kolla på film med Nowa och sen sova         puss

 

Av Amanda Larsson - 2 mars 2012 21:57

Ett ganska dåligt skämt denna gången, men jag kom inte på något bättre.


En blondin kom in till en textilbutik och sa: Jag behöver tyg till gariner till min dator

- Men vad ska du ha gardiner till datorn för?undrar expediten.

- Men, hallå? Jag har ju WINDOWS?!                         puss

Av Amanda Larsson - 2 mars 2012 21:19

Jag är hos pappa hela helgen, i morgon ska jag vara i stallet hela dagen och på söndag ska jag spela match:)

Jag har försökt blogga i dag men datorn dampade as mycket.  

Riktigt skönt med helg nu fast det blir inte så mycket sovande för mig:/ Nu ska jag i alla fall sova när modern family är slut:)  god natt         puss

 

Av Amanda Larsson - 1 mars 2012 19:16

Grattis Justin Bieber nu är du 18 år<3

 

Av Amanda Larsson - 1 mars 2012 19:07

Coolt va? jag har kommit på något haha;) Nej jag tänkte inte skrivva något roligt nu. Men jag har kommit på att när jag är ledsen städar jag och just nu är mitt rum jätterent...   Känner mig jättetrött och ledsen efter att jag fick veta för det ska alltid hända när jag mår som bäst och allt är bra liksom, så jag ska bara titta på top model och elsas värld, sen ska jag nog sova.

 

Av Amanda Larsson - 1 mars 2012 16:10

Jag och Lisa sitter och pluggar till no provet, fast vi är lite sociala på facebook också;)

Lisa kolla hennes blogg:) <3 Inga fler läxor denna veckan och i morgon är det fredag äntligen:) Könns ganska skönt med helg, men jag måste gå upp tidigt hela helgen:/ Aja jag ska ju göra roliga saker i alla fall:)     

Bloggar mer sen puss

   

Jag ser ju typ onormalast ut haha 

Av Amanda Larsson - 1 mars 2012 15:43

Julia kom med en bra idé om att jag ska skriva ett skämt varje dag så jag får väll börja med det:) 


En ung blondin var på semester i Australien. Hon ville ha ett par äkta alligator skor men var mycket tveksam till att betala det höga priset som säljaren i skobutiken begärde. Efter en stunds prutande blev blondinen mycket frustrerad och skrek: Jag ska nog fan fånga en alligator själv istället!       

Säljaren sa: För all del, var så god. Du kanske har tur och fångar en stor en! 

Beslutsamt gick blondinen iväg, hon åkte till ett träsk där det fanns mycket alligatorer. Senare på dagen när säljaren var på väg hem passerade han träsket. Där fick han syn på blondinen som stod där med vatten upp till midjan och ett hagelgevär i högsta hugg. Han stannade bilen för att titta, just då fick han syn på en enorm alligator som simmar snabbt mot blondinen. Blondinen siktar mot alligatorn och skjuter ihjäl den på fläcken. Med stor möda drar hon upp den på land. Säljaren ser då att det ligger ytterligare sex döda alligatorer där och han blir mycket förvånad och imponerad. Blondinen vänder alligatorn på rygg, blir frustrerad och skriker: Fan den här jäveln hade heller inga skor!

Haha bara jag som tyckte den var kul?;)

Ovido - Quiz & Flashcards