aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Larsson - 28 mars 2012 17:53

Var på kungsmässan med Bella, Hanna och Vilma en stund<3 

Jag har as ont i fötterna nu, typ skoskav och så. Men det är lite bättre nu, så jag hoppas att jag inte får skoskav av basketskorna sen. 

Jag köpte i alla fall en jättesnygg tröja på ginatricot:) Riktigt glad över den, vet bara inte vad jag ska ha för bh under.                     puss

   

Av Amanda Larsson - 28 mars 2012 12:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

   

 

 

 

   

Av Amanda Larsson - 27 mars 2012 21:51

   

Water marble nails, älskar sånna här naglar.


Av Amanda Larsson - 27 mars 2012 21:30

Fixat med headern och designen och så. Jag blev inte jättenöjd med headern så jag har bara denna så länge medans jag gör en ny.


Jag hinner inte blogga på dagarna känner jag. Jag ska göra några tidsinställda så att det blir lite uppdatering i alla fall, men jag ska försöka blogga oftare och fler roliga bilder.

Just nu sitter jag och kollar på bb, orkade inte titta på något klipp hela förra veckan så jag känner att jag missat massa nu...   ska fortsätta kolla nu,          puss

 

Av Amanda Larsson - 26 mars 2012 14:25

Äntligen ska jag hem!

Julia frågade om jag ville springa med henne så antingen gör jag det eller så sover jag en stund före jag ska till stallet. Jag tror jag sover en stund i stället, skulle verkligen behöva det.         puss

 

Av Amanda Larsson - 26 mars 2012 08:24

Måndag och skola som vanligt. Hade i alla fall en grym helg!

Jag var inte så där jättepigg i morse när jag skulle upp, men egentligen är ju klockan bara halv åtta nu. Så när jag kommer hem ska jag nog sova lite innan jag ska till stallet.

Det har varit jättedålig uppdatering hela helgen, men nu är jag tillbaka med massa blogg idéer:)            puss


Av Amanda Larsson - 24 mars 2012 23:52

    Snygging med Oliwias brillor;)      

Av Amanda Larsson - 24 mars 2012 23:47

Hunger spelen var hur bra som helst:) Jag älskar böckerna och filmen var nästan lika bra som dom. 

Den rekommenderar jag till alla, men läs böckerna först.

Ska försöka sova snart, jättetrött nu och så får man ju sova en timme kortare i natt.       puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards