aaamandalarssson

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Amanda Larsson - 28 mars 2012 21:50

Träningen gick så där, var jätteflummig i slutet. Men resten var helt okej, men vi sprang hela tiden typ.

När jag kom hem åt jag lite godis och sen duschade jag. Nu ska jag läsa och sen tänker jag sova. Vill verkligen ha lov nu, eller i alla fall helg. Men det är lov om 1 och en halv vecka och då ska jag bara sova. 

God natt.               puss

 

Av Amanda Larsson - 28 mars 2012 18:07

Den som gissar rätt vinner länk:)

 

Av Amanda Larsson - 28 mars 2012 17:53

Var på kungsmässan med Bella, Hanna och Vilma en stund<3 

Jag har as ont i fötterna nu, typ skoskav och så. Men det är lite bättre nu, så jag hoppas att jag inte får skoskav av basketskorna sen. 

Jag köpte i alla fall en jättesnygg tröja på ginatricot:) Riktigt glad över den, vet bara inte vad jag ska ha för bh under.                     puss

   

Av Amanda Larsson - 28 mars 2012 12:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

   

 

 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards