aaamandalarssson

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Amanda Larsson - 3 mars 2012 21:52

Det var två norrmän som var ute och jagade. Plötsligt föll den ena jägaren ihop på marken. Den andra jägaren ringde 112.

- Hallå! Min jaktkompis Olle har ramlat ihop och rör sig inte!

- Är han död?

- Jag vet inte. Han rör inte på sig.

- Du måste först försäkra dig om att han är död.

- Okej. Det gick några sekunder och mannen i luren hörde ett skott.

- Okej, han är död nu, vad ska jag göra sen?


Dåligt skämt jag vet, men det är min dåliga humor haha;) god natt<3

Av Amanda Larsson - 3 mars 2012 21:43

Asså Torsten Flinck och top cats istället för Timoteij och Sean Banan, vad tänker svenska folket med?

Sean Banans låt är ju ganska bra ändå;)


Det har varit dålig uppdatering i dag och det kommer det förmodligen vara i morgon också. Jag har varit i stallet hela dagen och när jag kom hem åt jag tacos, fruktsallad med mycket jordgubbar och massa godis:)

I morgon ska jag spela match och sen ska jag sova hos Lisa, så det blir nog dålig uppdatering:/

Men nu ska jag kolla på film med Nowa och sen sova         puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards