aaamandalarssson

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Amanda Larsson - 4 mars 2012 21:33

- Hur många gånger skrattar en blondin när man berättar en rolig historia för henne?

- Tre. En gång när man berättar hiostorien, en gång när hon fått den förklarad för sig och en gång när hon förstår den...


Jag vet att mina skämt är så dåliga att man skrattar, men jag har dålig humor;) (bara så ni vet är det pappas fel)

 puss god natt<3<3<3

Av Amanda Larsson - 4 mars 2012 21:21

Ja, nu ligger vi här och har det mysigt...?hehe

Har i alla fall varit en riktigt rolig dag, skrattat hur mycket som helst haha:)

Vi ska nog sova snart ska upp tidigt i morgon, skola som vanligt vid 8 fan! Har inte sovit på hela helgen, men får ta igen det på onsdag för då är det studiedag:) Blir nog att Lisa sover hos mig då <3

Mycket blogg i morgon och kanske en dagens outfit, får se om jag hinner.      god natt<3

Kolla in Lisas nya blogg också:)  http://thisismystory.devote.se/


Mange bjuder på bilden:)

Söta lilla jag utan smink, eller kankse inte jättesöt?:p  

Av Amanda Larsson - 4 mars 2012 11:25

Men vi spelade ändå ganska bra och i slutet var vi nästan i kapp, det blev 53-56 tror jag. Vi var mycket bättre än dom så det var synd att vi förlorade:P

Jag ska snart dusha och om några timmar ska jag hem till Lisa:)      puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards