aaamandalarssson

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Amanda Larsson - 7 mars 2012 21:49

Jag vet, men jag har haft fullt upp hela dagen....? 

Inte direkt, men jag har inte orkat.

Jag och Lisa gick upp vid 11 och sen låg vi i soffan till 2 typ, haha latisar;) Sen gjorde vi väldigt goda pannkakor eller a Lisa gjorde dom medans jag kollade på big brother. Vid halv fem gick jag hem, jag tränade lite till franska provet och sen tränade jag basket. När jag skulle duscha tog varmvattnet slut:/ Hatar när det blir så! Aja nu ska jag i alla fall snart sova, känner mig riktigt trött. Måste bara plocka undan alla saker som ligger på mitt golv först, jag gillar inte att städa bara så ni vet. Någon som gör det och vill städa mitt rum? Det är bara att säga till;)             puss

Är det lagligt att vara så här snygg?<3    

Av Amanda Larsson - 7 mars 2012 00:55

Säger god natt nu, kommer nog inte sova än på ett tag men jag bloggar inte mer i kväll.

Känns riktigt gött med studiedag i morgon jag behöver verkligen sova ut, får hoppas att Lisa inte vaknar tidigt i morgon för det kommer inte jag göra;)


Jag och Josefine är ju normala:)   

Ovido - Quiz & Flashcards