aaamandalarssson

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Amanda Larsson - 23 mars 2012 11:06

Jag tror att jag ska göra en ny header och ändra designen på bloggen under helgen. Känns som att jag har haft denna ett tag nu. 

Ska fortsätta leta information om vattentorn nu, jag har kommit på att jag nästan alltid bloggar på no lektionerna.

     puss

Någon som vet vad jag ska skriva om detta?:)  

Av Amanda Larsson - 23 mars 2012 08:27

Ska egentligen ha bokcirkel nu på morgonen, men våran lärare är inte här så vi har rast nu. 

Vi har matte sen och efter det har vi jättelång no lektion. Jag orkar verkligen inte det.

Men efter det är det bara svenska och bild kvar och sen åker jag hem till mamma. 

Hoppas vädret blir fint för då springer jag på stranden när jag kommer hem:) Älskar att göra det!                      puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards