aaamandalarssson

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Amanda Larsson - 19 mars 2012 21:05

Jag red barbacka på Asterix i dag och det gick ganksa bra. Han ville inte riktigt lyssna och började galoppera när han skulle trava och så, men det brukar han när man sitter ner i traven. Så jag är ändå rätt nöjd men jag har lite träningsverk mellan bena;) 

Ska städa mitt rum nu och sen kolla på film med Oliwia så jag bloggar inget mer i kväll.          puss

 

Av Amanda Larsson - 19 mars 2012 10:07

               

Av Amanda Larsson - 19 mars 2012 09:46

Ska verkligen försöka blogga mycket denna veckan. Vet att det har varit jättedålig uppdatering dom senaste dagarna, men jag ska börja blogga mycket nu. Snart kommer bloggplatsen appen också och då kommer det bli jättemånga inlägg varje dag.                        puss

     

Ovido - Quiz & Flashcards