aaamandalarssson

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Amanda Larsson - 21 mars 2012 21:45

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar, men jag har haft sjuuuukt mycket att göra.

I går efter skolan åkte jag och Lisa till kungsmässan och sen sov jag hos henne<3

Vi somnade ändå ganska tidigt i går för vi skulle upp vid sju i morse. 

I dag har typ alla tjejer i sjuan spelat innebandy turnering. Vi vann första matchen och sen förlorade vi resten. Men sista matchen spelade vi jättebra och dom vann efter förlängning så det gjorde inte så mycket. 

Vi slutade vid halv två och då åkte jag, Vilma, Lisa, Bella och Jessica till kungsmässan. 

Så jag har haft fullt upp och nu har jag precis duschat efter träningen, jag har tränat hela dagen i dag:O Men jag har ätit liiiiite godis också;) Men nu ska jag se på bb och sen ska jag nog sova.                puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards