aaamandalarssson

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Amanda Larsson - 30 mars 2012 11:08

Lisa vann tävlingen! http://weeloveelifee.devote.se/ 

 

Av Amanda Larsson - 30 mars 2012 11:02

Som vanligt har jag bara tid att blogga på no lektionen på fredagar;)


Förlåt att jag inte bloggade i går, men jag hade jättemycket att göra och sen när jag var klar med det skulle vi åka till Borås.

Borås vann i alla fall matchen mot Uppsala:) Och Sean Banan var där. Han sjöng tre låtar och efter matchen signerade han skivor och så. Farfar hade pratat med honom före matchen så vi slapp stå i kö för att få autograf:) 

Jag ska försöka blogga mycket i kväll, men jag tror att det blir dåligt med det. 

Jag ska hem till Vilma efter skolan och sen ska vi till elektronen.             puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards