aaamandalarssson

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 21:13

Riktigt nöjd med ridningen i dag Asterix är bäst<3 Allt gick jättebra och han lyssnade nästan hela tiden... 

Men riktigt glad över att det gick så bra även med hur jag satt och allt sånt. Jag är fan kung på att sitta snyggt hahaha:P Tänkte plugga lite till hemkunskaps provet i morgon och till franska provet så det blir ingen mer bloggning i kväll.            puss

Känner mig väldigt vacker...njae:O  

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 21:07

       

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 17:11

Det var ett tag sedan jag la upp något dagens skämt, men jag ska göra det lite oftare.


- Varför sitter alltid blondinen längst fram i biosalongen?

-Jo, hon vill se filmen först..!

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 16:34

Varit ute på en härlig jogging runda med Julia:) Riktigt skönt att springa nu när det är så fint väder, sprang runt dalavallen så det blev inte jättelångt men jag har så dålig kondition så det räckte haha;) Ska verkligen springa så ofta jag hinner nu, får se om det blir så haha:P            puss

    Ganska härligt väder ändå  eller vad tycker ni?:)  



Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 08:25

Vill verkligen inte att det ska vara måndag igen, helgerna går alldeles för fort.

Efter skolan händer det inte så mycket ska nog springa lite och sen blir det stallet och rida Asterix<3

Kommer lite roliga inlägg senare i dag med massa bilder och så:)              puss

   

Ovido - Quiz & Flashcards