aaamandalarssson

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Amanda Larsson - 16 mars 2012 22:09

Min fredag har sett ut så här:

Skolan

åka till mamma:)

springa 

sitta framför teven hela kvällen.


Jag sprang runt stranden och det är jättemysigt att titta på vattnet och nästan känna doften av sommar. Jag längtar så jag håller på att dö till sommaren<3


I morgon ska jag nog åka till Borås vid 12, så det blir nog lika dålig uppdatering i morgon som de senaste dagarna, jag ska träffa min nya kusin<3                     puss

 

No

Av Amanda Larsson - 16 mars 2012 11:04

Vi slutar om 35 minuter och sen är det lunch. 

Det var någon som tog fel sko hos Meeri så Bella har bara en på sig nu haha<3 Vi letade jättemycket så vi missade en del av No:n:)

Det står inte på en enda sida på hela internet om hur man renar vatten. Asså vad är det för fel på skiten? Har letat i över en kvart och allt som kommer upp är hur man tar bort smuts med hjälp av vatten. Jaja, ska fortsätta leta nu.   puss

Sveriges nästa Top model:)<3   

Ovido - Quiz & Flashcards