aaamandalarssson

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Amanda Larsson - 22 mars 2012 22:32

Matchen som Borås spelade mot Uppsala var jätterolig att titta på. Först låg dom under med 19 poäng men sedan kom dom i kapp och vann med 17 poäng:)

Nu ska jag snart sova, måste bara göra no läxan också, inte direkt det man vill göra halv elva på kvällen. Jag är jättetrött och kommer vara halvt död i morgon känner jag:/ Nä jag ska sluta klaga nu           puss

 

Av Amanda Larsson - 22 mars 2012 14:03

Sen slutar vi och då ska jag skynda mig hem. Jag kanske springer lite och sen ska jag till Borås, titta på basket som vanligt. Riktigt bra torsdag och vädret gör det ännu bättre, är verkligen jätteglad nu:) 

Jag bloggar lite från mobilen i kväll, men då komemr det inga bilder. Bloggplatsen appen skulle ha kommit denna eller förra veckan, men det har den fortfarande inte gjort så inga bilder.            puss

 

Av Amanda Larsson - 22 mars 2012 10:09

Amanda är ett kvinnonamn med latinskt ursprung med betydelsen "den älskvärda", ordagrant "Hon som bör älskas". Namnet är mycket typiskt för nittiotalister, då det i mitten av 1990-talet var det näst vanligaste dopnamnet för flickor. Populariteten har nu avtagit, även om namnet fortfarande är vanligt. Den 31 december 2005 fanns det totalt 29 259 personer i Sverige med namnet, varav 19 286 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 1069 flickor namnet, varav 686 fick det som tilltalsnamn. Namnsdag: 26 oktober. 


så vackert<3

Av Amanda Larsson - 22 mars 2012 10:02

Har vikarie nu på so:n, men tyvärr visste han vad vi skulle göra haha;) Men jag är nästan klar med allt så jag bloggar lite istället. 

Vilma sitter och söker på vad namn betyder och typ skrattar för sig själv haha, så kul har hon;) Nu ska jag fortsätta med so:n och försöka komma på något kul att blogga om.         puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards