aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 17:11

Det var ett tag sedan jag la upp något dagens skämt, men jag ska göra det lite oftare.


- Varför sitter alltid blondinen längst fram i biosalongen?

-Jo, hon vill se filmen först..!

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 16:34

Varit ute på en härlig jogging runda med Julia:) Riktigt skönt att springa nu när det är så fint väder, sprang runt dalavallen så det blev inte jättelångt men jag har så dålig kondition så det räckte haha;) Ska verkligen springa så ofta jag hinner nu, får se om det blir så haha:P            puss

    Ganska härligt väder ändå  eller vad tycker ni?:)  



Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 08:25

Vill verkligen inte att det ska vara måndag igen, helgerna går alldeles för fort.

Efter skolan händer det inte så mycket ska nog springa lite och sen blir det stallet och rida Asterix<3

Kommer lite roliga inlägg senare i dag med massa bilder och så:)              puss

   

Av Amanda Larsson - 11 mars 2012 21:22

Suuuuuuuuuper trött nu.

Jag och Tilda åkte med Nina när hon skulle träna på friskis och svettis. Jag har ont i hela kroppen nu, lite små jobbigt att träna 2 gånger när man knappt sovit något under natten. Men jag ska börja springa varje dag nu, eller i alla fall varannan, beach 2012 here i come;) 

Men jag ska försöka sova nu, måndag i morgon igen så jag kommer förmodligen inte komma upp ur sängen i morgon bitti.               God natt puss

Asså jag sover verkligen exakt så haha:)   

Av Amanda Larsson - 11 mars 2012 13:54

Hemma igen efter att ha spelat match och varit på kungsmässan en sväng. 

Vi förlorade matchen mot Kvarnby, men vi spelade helt okej lite slarviga och så men det var faktiskt domarnas fel också;) 

Jag köpte ingenting på kungsmässan faktiskt, känner mig stolt, men jag sparar ju till palladium. Saknar bara 400 så snart är dom mina:) Jag kommer nog inte blogga så jättemycket mer i dag, men något kort inlägg kommer det lite senare.    puss

 

 

 

 

   Bloggar från min gamla dator nu så jag har bara gamla bilder:P   

Av Amanda Larsson - 10 mars 2012 22:19

Tyckte verkligen att det var bra att Loreen vann:) Men lite synd om Danny var det, komma 2:a 2 år i rad är nog inte jättekul. Jag trodde att det skulle gå mycket bättre för Molly än vad det gjorde, älskar verkligen hennes låt:)


Jag, Nowa och Tilda ska sova på loftet i natt och just nu tittar vi på i rymden finns inga känslor, fast Nowa sover redan;) Tänkte titta lite på big brother sen också:) Men bloggar inget mer i kväll så god natt       puss

 

Av Amanda Larsson - 10 mars 2012 17:07

Har varit en toppen dag i dag:) 

Jag och Lisa vaknade ganska tidigt, vid 9 tror jag. Sen kollade vi klart på en film som vi hade börjat se i går. Efter det ringde pappa och frågade om vi ville åka till kungsmässan och äta lunch där. Jag köpte bara en ny foundation, men jag ska verkligen spara pengar nu så att jag kan köpa beigea palladium älskar dom<3

Sen körde vi hem Lisa för hon skulle spela match och sen åkte jag, pappa, Tilda, Nowa och Ludwig till Valborg en stund. Vi lekte på en lekplats och fikade lite och på vägen hem stannade vi och köpte glass på triumf glass:) Och i kväll blir det mys framför teven och kolla på melodifestivalen<3 Massa godis också, så jag får springa eller något i morgon om jag inte ska spela match:P          puss

ääääälskar dom<3333333  

Av Amanda Larsson - 9 mars 2012 17:36

To Borås, basket med bästa Lisa nu. Hoppas på en vinst så att dom i alla fall kommer 4:a.Kanske inte bloggar så jättemycket mer, men det kommer minst ett inlägg till när jag kommit hem och då blir det lite fina bilder med;) puss

Ovido - Quiz & Flashcards