aaamandalarssson

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Larsson - 15 mars 2012 17:46

Jag är så nöjd med mig själv, känns faktiskt som att jag kommer klara detta fram till sommaren:)

Jag sprang nyss, bara tre km men ändå rätt nöjd. Sen gjorde jag 30 armhävningar, 30 sitt ups (stavning?) och någon annan konstig grej med bena som tränar magen. Asså min mage kommer bli så sjukt snygg om några månader:D   puss

 

Av Amanda Larsson - 15 mars 2012 17:29

Blått/grönt

Choklad/Chips

Linne/t-shirt

Sol/måne

Banan/Äpple

Bik bok/ H&M

Puss/Kram

Blogga/ Facebook

Fest/ Mysig hemmakväll

I phone/ Dator

Gina tricot/ New yorker

Converse/ Palladium

Jeans/ skinnbyxor

Sommar/vinter

Hamburgare/Pizza

Börjes/Hööks

Max/Mc Donalds

Cola/Fanta

Glass/Godis

Ostbollar/Ostbågar





Av Amanda Larsson - 15 mars 2012 14:24

Haha asså ni måste läsa inlägget Hanna skrev på sin blogg, förstod direkt vem hon menade. Så j***la rätt har du Hanna! http://denbastabostrom.bloggplatsen.se/

Av Amanda Larsson - 15 mars 2012 13:45

Har inte orkat blogga och det blir förmodligen inte så bra uppdatering i dag heller.

Har bara svenska kvar nu, sen tar jag bussen hem och springer lite på bandet tror jag.

Jag har inte ätit godis på hela veckan *stolt*  Inte så mycket socker grejer heller, så hej då till godis och oboy typ:'(  Om jag hinner kommer det fler inlägg senare.              puss

Fint väder och ännu finare tjejer...  

Av Amanda Larsson - 13 mars 2012 21:42

Prov i morgon igen och det ända jag gör är att plugga hela tiden känns det som... 

Hatar alla läxor och skit, skulle verkligen vilja ha sommarlov nu längtar ihjäl mig!

Det känns ju nästan lite som sommar ibland på dagarna när det är så fint väder som det var i dag. Hoppas att det blir så fint resten av veckan också.                         puss

Älskar solen<3  

Av Amanda Larsson - 13 mars 2012 15:02

Tisdagar går oftast ganska fort faktiskt. 

Vi hade hemkunskaps prov i dag och det gick la så där. Sen hade vi ganska lång rast, efter det idrott och sen hade halva dagen gått typ. 

Ska springa lite om en stund tror jag, ska titta på lite tv först:)       puss

 

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 21:13

Riktigt nöjd med ridningen i dag Asterix är bäst<3 Allt gick jättebra och han lyssnade nästan hela tiden... 

Men riktigt glad över att det gick så bra även med hur jag satt och allt sånt. Jag är fan kung på att sitta snyggt hahaha:P Tänkte plugga lite till hemkunskaps provet i morgon och till franska provet så det blir ingen mer bloggning i kväll.            puss

Känner mig väldigt vacker...njae:O  

Av Amanda Larsson - 12 mars 2012 21:07

       

Ovido - Quiz & Flashcards