aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Larsson - 3 april 2012 15:44

Jag kom hem från skolan vid kvart i tre, sprang en liten stund och nu ska jag göra alla läxor.

Borås vann i går, så i morgon åker vi till Norrköping och kollar när dom vinner över dom med!:) 

Ska fortsätta plugga nu.                puss

 

Av Amanda Larsson - 2 april 2012 14:03

 

   fjsdfhg, oj förlåt jag torkade bara bort dregglet från tangentbordet.                        puss<3   

Av Amanda Larsson - 2 april 2012 13:43

Vikarie nu på no lektionen, våran so lärare som förmodligen är både blind och döv och hon kan ju typ ingenting av det vi ska göra så det blir nog en chill lektion detta med. Helt okej måndag, bara 45 miuter kvar nu.    

Fler inlägg kommer senare.               puss

 

Av Amanda Larsson - 2 april 2012 12:07

Sen är det äntligen lov:) Och lediga på fredag med ju, så jävla gött!

Ska snart på kören med goa brudar, så vi missar so lektionen. Inte så dumt ändå.

Efter skolan blir det plugg med Lisa och sen åker vi till Borås<3 Basket, och nu måste dom vinna denna matchen så dom kommer till final.              


Mamma sa i morse att vi skulle åka till frölunda torg nästa vecka och köpa massa kläder till mig:) Lite små glad blev jag allt där<3                     puss

   Ska nog köpa dessa:)    

Av Amanda Larsson - 1 april 2012 21:25

En helg går alltid så fort, man borde byta plats på skoldagar och helger så att man hade ledigt 5 dagar och gick i skolan 2 det vore väl smart?


Jag lyckades inte lura så många i dag:( Lurade Tilda typ 50 gånger men det blev lite tråkigt till slut, lyckades lura mamma också(hon visste inte ens att det var 1:a april så det var ganska lätt haha) Men jag är inte så bra på att luras...:(

Nu ska jag packa lite grejer som ska med till pappa i morgon.                puss

 

Av Amanda Larsson - 1 april 2012 12:32

Jag har inte lurat någon än, men jag har inte varit vaken så länge heller. Så det kommer senare...


Ska snart äta våfflor och sminka mig och komma på något bra april skämt.      puss

     

Ovido - Quiz & Flashcards