aaamandalarssson

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Amanda Larsson - 18 april 2012 21:48

Nowa fyller 5 år så vi måste upp tidigt och sjunga för henne, så jag ska snart gå och lägga mig.

Träningen gick helt okej, jag hade inte min bästa dag idag men men...

När jag kom hem tittade jag lite på matchen mellan barcelona och chelsea, men sen gick jag upp till datorn istället. 

Nu måste jag fortsätta packa lite grejer till Skövde, haha skriver om det hela tiden men det kommer bli så sjukt kul!:)                   puss

 

Av Amanda Larsson - 18 april 2012 16:33

Och vi har det gött, sitter och kollar på annaellinor och typ skrattar ihjäl oss haha. 

Bella är så rolig att man skrattar hela tiden hahaha, älskar dig<3

Vi ska snart äta och plugga och sen blir det träning:) Och så ska vi packa till Skövde, läääängtar!

puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards