aaamandalarssson

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Amanda Larsson - 29 april 2012 11:48

men i går var jag i stallet till halv ett och när jag kom hem skulle jag bara duscha och sen på kalas i Borås. Så jag hade verkligen inte tid med bloggen i går, och när jag kom hem var jag så förkyld att jag nös hela tiden och sen somnade jag i soffan och när jag vaknade kunde jag knappt andas. Men nu mår jag bra igen:) Jag är allergisk mot någonting men jag vet inte vad, för varje lördag när jag har varit i stallet och kommer hem till mamma nyser jag hur mycket som helst och jag kan knappt andas. Jag hoppas verkligen att det inte är hästar jag är allergisk mot. 

Om en halvtimma ska jag hämta Lisa på stationen så ska vi åka till Ullared:) Jag kommer nog inte köpa så jättemycket, men lite sommarkläder kanske, det kommer bilder i kväll på vad jag har köpt eller i morgon.

Sen ska Lisa sova här, så jag känner på mig att det kommer bli en grym dag!<3         puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards