aaamandalarssson

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Amanda Larsson - 20 april 2012 14:25

På väg till Skövde med laget nu! Äntligen, sitter och leker någon namnlek med Andrea Wilma Erika och Bella haha:)Jag hoppas vi är framme snart för jag typ kisar på mig annars;) Det kommer bog några sånna här korta inlägg utan bilder under helgen om inte min dator funkar. Puss

Av Amanda Larsson - 20 april 2012 11:01

No så klart;) men jag är så grymt trött nu att jag skulle kunna somna bara jag stängde ögonen några sekunder, gick upp kvart över sex i morse för att packa ner det sista men jag glömde förmodligen jättemycket ändå. Asså det skulle inte förvåna mig om jag har glömt packa ner hälften av det jag skulle ha med mig. Nu är det bara 1 och en halv timme kvar tills jag och bella slutar och då åker vi till Skövde med bästa laget!:D Har längtat as länge och nu är det äntligen fredag.                 puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards