aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Amanda Larsson - 5 april 2012 21:32

Sitter och tittar på film med Nowa myyysigt<3


Jag var och tränade förut på friskis och svettis med Tilda, Nowa och Nina. Sen åkte vi hem och åt thai mat. Tilda öppnade lite presenter och sen tittade vi på tv, jättebra bröjan på lovet.

Känns ändå helt okej att få sova hur länge jag vill i morgon:) så bara för det ska jag gå och lägga mig tidigt haha.                         puss

Jag är BÄST på att sova asså...;)  

Av Amanda Larsson - 5 april 2012 12:35

Sitter i kapprummet och tränar på engelskan med Vilma. Vi börjar snart så detta blir bara ett kort inlägg.

Känns jättegött med LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!! eller ja vi har lov om 2 timmar:)                       puss

 

Av Amanda Larsson - 5 april 2012 10:26

Tilda fyller år i dag så tänkte bara säga grattis till henne:)

Hon fick en jääääääääääääääääääättefin juicy couture jeansjacka och jag är lite smått avundsjuk;)

          puss

   

Ovido - Quiz & Flashcards