aaamandalarssson

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Amanda Larsson - 16 april 2012 21:16

Håller på att städa nu och det är ju inte det roligaste men jag lyssnar på nrj samtidigt så det blir lite bättre och jag är snart klar också.

Det gick ganksa bra att rida i dag men min häst är just nu otroligt seg! Han struntar i vad jag vill och bryr sig inte om jag lägger på spöet men annars gick det helt okej. Vi tränade på ett dressyrprogram som ska klaras om 3-4 veckor ungefär. Det kommer inte gå bra för mig, jag kommer glömma halva programmet och rida hur mycket fel som helst. Men jaja jag ska plugga på det obegripliga papperet nu så kanske jag klarar det ändå;)                                puss

Gammal och suddig bild sorry  

Av Amanda Larsson - 16 april 2012 13:42

Men denna måndagen blir nog helt okej i alla fall. Efter skolan ska jag Bella och Vilma till Kungsbacka och fika med några andra. Sen åker jag till stallet. Och i kväll kommer pappa hem, eller i natt, så antingen får jag mina presenter i dag eller i morgon. Hoppas på att jag får jeffrey campbell skor också:)           puss

Saknar sommaren men bara 8 veckor kvar till sommarlov!!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards