aaamandalarssson

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Amanda Larsson - 26 april 2012 20:25

Hur tänkte dom när denna låten gick vidare till eurovision?! Sämsta någonsin, men refrängen är ju lite små svängig...

Av Amanda Larsson - 26 april 2012 20:21

Fixade en ny header lite snabbt nu, inte jättenöjd men den duger tills någon annan vill göra en bättre till mig;) 

Jag har målat naglarna och tittat lite på tv och nu ska jag läsa ut min bok tänkte jag och kanske blogga lite. I morgon ska jag till mormor och morfar efter skolan så jag kanske inte bloggar så jättemycket, fast det sa jag i och för sig att jag inte skulle göra i dag heller men det blev en del inlägg ändå ju;)

Kanske laddar med några tidsinställda om jag okrkar i kväll.                   puss

  Asså jag bara älskar korten på oss... <3    

Av Amanda Larsson - 26 april 2012 13:10

Sitter och gör en storybird nu på engelskan för 3 åringar typ haha.

Det kändes som att matteprovet gick väldigt bra! Sista talet trodde jag att jag hade fel på men det var rätt sa jonas sen:) Första delen av provet var jättelätt men bara för att jag tror att jag har rätt på det kommer jag förmodligen ha fel;)  Nu ska jag fortsätta med engelskan.          puss

 

Av Amanda Larsson - 26 april 2012 10:51

Prov om 10 minuter och jag har inte tränart någonting:/ Får se hur det går med det...

Efter skolan ska jag vara med Paulina så det blir kanske lite dålig uppdatering i dag men jag ska försöka blogga när jag hinner;)           puss

   Julia valde bild...

Ovido - Quiz & Flashcards