aaamandalarssson

Alla inlägg den 14 april 2012

Av Amanda Larsson - 14 april 2012 23:47

Jag och Tilda har precis tittat på film. John Tucker must die, den är helt okej. Jag har sett den några gånger innan men det var inget annat roligt på tv så det fick bli den. Tänkte sova snart jag är jättetrött nu och det är bäst att jag sover mycket nu när jag kan, bara en dag kvar av lovet *snyft* 

God natt                    puss

 

Av Amanda Larsson - 14 april 2012 18:04

Gick upp vid halv 12 och sen var jag ute och sprang ganska länge, jätteskönt väder ute.

Sen åkte jag och mamma och handlade och sen var vi ute en stund i det fina vädret:) 

Jag har gjort så mycket bra saker i dag känns det som, läste ut min bok alldeles nyss också. 

Det kanske inte var så mycket men det kändes så...

Ska vara med Wilma en stund nu.                                puss

Pappa kanske köper dom här till mig:D  

Ovido - Quiz & Flashcards