aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Amanda Larsson - 13 april 2012 22:12

Jag har kommit hem från Borås nu och i natt ska jag sova hos mormor och morfar.

Borås vann matchen så nu blir det avgörande i Norrköpong på söndag:) Men pappa är fortfarande i USA då så vi ska inte åka dit.

Jag har inte haft så jättemycket otur i dag. Det var lite otur att pappa ringde och sa att det inte fanns några converse med USA s flagga på, så jag ska få svarta med svart sula i stället. Men det blir nog snyggt det med;)                puss

  Tror att dom ser ut så här:)

Av Amanda Larsson - 13 april 2012 14:41

Bakar bullar med mormor till Tildas kalas på söndag. I kväll blir det Borås, så dålig uppdatering idag också och inga bilder nu för jag bloggar från mobilen. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards