aaamandalarssson

Alla inlägg den 9 april 2012

Av Amanda Larsson - 9 april 2012 22:39

Riktigt trött nu, känns som att denna dagen har varit väldigt lång och jag har fortfarande jätteont i halsen och i huvudet så jag skulle nog behöva sova nu. Så detta blir sista inlägget för i kväll.

Tänkte bara säga god natt och fråga om någon har några bra blogg tips eller vet några bra bloggar?

God natt                         puss

Var och kollade på en påskbrasa i lördags:)   

Av Amanda Larsson - 9 april 2012 17:51

Har haft detta på mig hela helgen känns det som;)

Dålig bild...

Tröja: Lise Sandahl

Byxor: Gina tricot

Sjal: Tara 

Av Amanda Larsson - 9 april 2012 17:14

Hemma och massa tid för bloggen... eller inte. Jag ska verkligen försöka blogga mycket nu under lovet.

Håller på att överföra lite bilder ifrån iPhonen nu, så det kommer lite bilder i alla fall.

Dom som jag och Tilda tog var med farmors kamera så jag ska be henne skicka bilderna till mig snart.                   puss

 

Fick detta i påskägget:)   

Sjalen och västen fick jag av pappa och Nina bara för att jag är så himla bra:) haha nä men vet inte riktigt varför jag fick det, men det uppskattas och jag blev väldigt glad! Tack så jättemycket

Ovido - Quiz & Flashcards