aaamandalarssson

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Amanda Larsson - 25 april 2012 21:27

Kom på att jag har engelska läxa till i morgon så jag måste träna på den nu.

Träningen gick ganska bra faktiskt, satte dom flesta skotten och var bara allmänt grym haha nej men det gick faktiskt riktigt bra i dag;)

Måste göra engelskan nu.                   puss

 

Av Amanda Larsson - 25 april 2012 18:56

Ska snart iväg med bella och träna basket så jag hinner inte blogga så mycket nu.

Efter skolan åkte jag och bella till Kungsbacka, vi var på bik bok en snabbis för det var 50% på allt! och sen gick vi till badhuset för bella var inte med i skolan. Vi kom hem för typ 10 minuter sen och vi har precis ätit lite snabbt.              puss


Jag köpte ett par jeansshorts och lite hårnålar.

 

Ovido - Quiz & Flashcards