aaamandalarssson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Amanda Larsson - 15 april 2012 21:11

Håller på att packa lite grejer som ska med till Skövde nästa helg, jag är ju hos pappa hela veckan.

Bara 5 dagar kvar:D Längtar! Men något jag inte längtar efter är skolan. Fattar inte att den börjar i morgon igen skulle verkligen vilja vara hemma och sova eller något. Jag ska försöka lägga mig tidigt i dag, går nog och lägger mig när jag har packat klart och gjort alla andra miljoner grejer jag förmodligen kommer på att jag måste göra.                                      puss

 

Av Amanda Larsson - 15 april 2012 19:20

Sitter och kollar på ponnyakuten nu:) Efter det ska jag följa matchen i Norrköping på radion. Borås måste vinna denna matchen!!!!!!!                  puss

 

Av Amanda Larsson - 15 april 2012 18:04

Tilda har ju fyllt år så hon hade kalas idag. Några från släkten kom och vi åt tårta och så. Nu har dom åkt hem och jag ska snart vara med Wilma en stund.

Jag och Wilma gick till tre toppar förut idag och åt glass:) Det är jättebra väder ute, i alla fall här i Varberg;) Så jag har varit ute hela dagen nästan. Men nu ska jag spela wii med Tilda en stund.      puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards