aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Larsson - 24 april 2012 20:15

  

 

   

   

    Sorry för att det är olika bildstorlek men jag orkade inte ändra     puss

Av Amanda Larsson - 24 april 2012 20:06

Justin Bieber kommer till Sverige! Måste få biljetter även om jag kanske inte är världens mest Justin Bieber fan men jag tycker att han är jättebra och vääääldigt snygg;) 

Av Amanda Larsson - 23 april 2012 21:05

          

Vi vann ju inte men Felicias lag(min kusin) vann hela skiten och då fick dom denna vackra saken;)


Bilderna på killarna är bara för att det var som om man var i himmlen tillsammans med världens snyggaste killar när vi var där typ. Jag och bella bah: åh kolla han där och han där borta och åh han där är ju ännu snyggare! Haha asså så höll vi på hela helgen:) Nr 17 på bilderna och 4 är så suuuper snygga att man typ dör ahhh! Haha nr 17 var licksom en blandning mellan Zayn Malik och Taylor Lautner<3 Ska fösöka sova snart, bara packa upp det sista men bloggar mer i morgon och då kommer lite fler bilder från helgen:)                    puss

Av Amanda Larsson - 23 april 2012 20:56

Det gick ganska okej att rida i dag. Men när jag skulle spänna sadeljorden bet hästjäveln mig! Jag har fortfarande ont och det blev ett jättefult märke. Han var även otroligt seg och jag blev skit sur, men den sista kvarten gick han jättefint och var jätteduktig så jag var inte jättesur sen.

Jag håller på att överföra bilderna från helgen till datorn nu så det kommer i nästa inlägg.            puss


Av Amanda Larsson - 23 april 2012 08:13

Orkar inte! Jag är hur trött som helst, har inte sovit alls mycket under helgen och inte i natt heller.

Efter skolan ska jag i alla fall vara med Paulina en stund. Saknar henne jättemycket det känns som att det var ett år sen vi träffades minst.

Jag har inte hunnit ladda över bilderna från iPhonen än men det kommer nog under dagen.        puss



Av Amanda Larsson - 22 april 2012 21:16

Kom hem vid ett och jag har inte gjort någonting på hela dagen typ. Köpte en ny tröja förut men annars har jag bara vart hemma.I morgon blir det nog ett lååångt inlägg med lite bilder från helgen:) men nu ska jag fan sova! super trött verkligen. Puss

Av Amanda Larsson - 21 april 2012 10:07

Vi spelade en match igår när vi kom fram mot Norge och den förlorade vi tyvärr. För en timme sedan spelade vi match mot lobas och det gick jättebra i början men sen tapapde bi på slutet och dom vann med 12 poäng eller något sånt. Men vi ska spela mot ett lag till vid 2 så då måste vi vinna annars blir det inga fler matcher:( men det har ändå varit skit kul än så länge och ikväll är fet disco och imorgon ska vi basa hela dagen om vi förlorar nästa match;). Puss

Av Amanda Larsson - 20 april 2012 14:25

På väg till Skövde med laget nu! Äntligen, sitter och leker någon namnlek med Andrea Wilma Erika och Bella haha:)Jag hoppas vi är framme snart för jag typ kisar på mig annars;) Det kommer bog några sånna här korta inlägg utan bilder under helgen om inte min dator funkar. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards