aaamandalarssson

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Larsson - 13 april 2012 14:41

Bakar bullar med mormor till Tildas kalas på söndag. I kväll blir det Borås, så dålig uppdatering idag också och inga bilder nu för jag bloggar från mobilen. Puss

Av Amanda Larsson - 12 april 2012 22:16

Men jag har varit på frölunda torg och sen åkte vi till mormor och morfar och fikade och efter det åkte vi hem till mamma, så jag har varken orkat eller hunnit blogga idag.

Kommer lite bilder på shoppingen:)

     

Älskar byxorna suuuper sköna och jättesnygga. Byxorna från Gina tricot med hål i provade jag men dom var en stor diss. Jättesnygga på bild, men när dom satt på var hålen alldeles för stora och det blev inte alls snyggt ( det är i alla fall vad jag tycker)                            puss


Av Amanda Larsson - 11 april 2012 21:36

Måste gå upp klockan nio i morgon, mamma kommer och hämtar mig och Tilda så ska vi åka till frölunda torg:) Det kommer bli jätteroligt och jag kommer förhoppningsvis få massa grejer;) Så jag ska snart sova, måste bara packa lite saker och städa lite i mitt rum eftersom det är väldigt stökigt nu igen...

Det blir nog inte så bra uppdatering i morgon men håll utkik, det kanske kommer en ny header under helgen också gillar inte denna så mycket.                           puss

 

Av Amanda Larsson - 11 april 2012 12:55

Vaknade för en timme sen ungefär och nu har jag sminkat mig och så.

Det händer nog inte så mycket i dag, bara vara hemma tror jag. I kväll ska jag träna och antingen åker jag till mamma efter det eller så åker jag till henne i morgon.                          puss

 

Av Amanda Larsson - 11 april 2012 00:11

Det gick inte riktigt som jag hade hoppats i Norrköping:( Borås förlorade, igen, och det var ganska mycket domarnas fel, igen. Det var ju inte bara domarnas fel, men det var en hel del som blev fel.

Speakern var ju helt störd också, seriöst han var så dålig att man lika väl kunnat sätta dit en 3 åring.

Han typ skrattade åt oss när vi missade och applåderade. Sen efter matchen tackade han publiken och sen tackade han även Borås för lite rolig underhållning i alla fall. Asså seriöst helt sjukt, Borås ledde ett tag och då var det inte lika roligt för dom! 

Jaja, det är nog dags att sluta gnälla nu;) Måste verkligen sova.                            puss

 



Av Amanda Larsson - 10 april 2012 16:00

Antagligen sitter jag i bilen nu och har väldigt tråkigt, lyssnar förmodligen på ngon dålig skiva som Ludwig har bestämt och spelar spel på iPhonen och längtar tills vi kommer fram.                 puss

     

Av Amanda Larsson - 10 april 2012 13:53

 Lauren Conrad

 
Ovido - Quiz & Flashcards