aaamandalarssson

Alla inlägg under januari 2013

X&Y

Av Amanda Larsson - 17 januari 2013 19:13

Var med i en tävling på Facebook om att spela x&y i halvlek och vann!
Det är att man skjuter på en korg och sätter man får man lägga en bricka, så det är som spelet x&y. Ska bli jättekul och jag kan vinna 500kr!:). Puss

Av Amanda Larsson - 17 januari 2013 14:55

Kom hem för en kvart sen och möttes av att mezzi låg på mattan i hallen och åt en jäcla mus! sen när jag gick in i köket så låg det typ hår från musen överallt! och pappa och nina kommer inte hem förrrän halv fem, så jag ringde till pappa och han sa bara att jag skulle stänga in mezzi i ludwigs rumså nu är han där och jag är typ as rädd:( Jätteläskigt med en mus i huset ju som han ätit upp så man inte ens ser att det är en mus!

dom andra kommer hem nuockså och då kommer der ju inte precis bli bättre, alla vill ju liksom kunna vara  köket så går inte det...

Kände bara för att skriva av mig om min idiot till katt,fast ibland är han söt;)            puss

 

Av Amanda Larsson - 17 januari 2013 13:51

Målade mina naglar i går och blev ganska nöjd, men lite annorlunda färg;)

 

Av Amanda Larsson - 17 januari 2013 11:15

  Denna klänningen kanske hade varit finare till nyår än typ en fest nu, men ja ja;)

  Vet inte om denna klänningen finns kvar på gina, men den var väldigt söt och billig i alla fall!

Av Amanda Larsson - 17 januari 2013 10:36

Håller på att spela in ett radioprogram nu, tror jag har skrivit lite om det innan. 

Bara bild och svenska kvar sen och så slutar vi tio över två i dag.

Ska försökagöra lite roligare inlägg, någon idé? 

Ska fortsätta nu men uppdaterar sen.                puss

 

Gammal bild men orkade inte ta någon ny;)

Av Amanda Larsson - 17 januari 2013 10:35

 

Lika?

Av Amanda Larsson - 17 januari 2013 07:49

Har elevensval nu på morgonen, idrott.
Vi ska spela fotboll och det är jag sjukt dålig på plus att jag har jätteträningsverk, men det blir säkert bra ändå. Puss

Av Amanda Larsson - 16 januari 2013 21:54

Hade en väldigt tråkig skoldag med teknik som sista lektion vilket jag verkligen inte gillar, så är den lektionen 80 min!
Skulle egentligen träffat Lisa men var tvungen att vara hemma och passa mina syskon.
Tittade på one tree hill och sen åkte jag och tränade basket. Gick så j**la dåligt, men det var ganska kul;)
Duschade för en stund sedan och nu ska jag snart sova.
Hörs i morgon! Puss god natt

Ovido - Quiz & Flashcards