aaamandalarssson

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Amanda Larsson - 1 januari 2013 20:33

Åt tårta för en liten stund sedan och nu tittar vi på Agnetas nyårs karameller. Ganska kul faktisk, dock så är det reklam Hela tiden! Puss

Av Amanda Larsson - 1 januari 2013 18:54

 

.

Av Amanda Larsson - 1 januari 2013 16:10

Vaknade halv två i dag och ligger fortfarande i soffan. Är jättetrött och ha superont i halsen och nacken!:(
Ska åka och handla lite godis och saker till en tårta typ så ska vi mysa med en film sen.
Tror inte jag kommer blogga så mycket i dag. Puss

Av Amanda Larsson - 1 januari 2013 01:18

2013, alltså ett år mindre att leva?! typ så jag tänker just nu.... 

Fick värsta ångesten förut när dom flesta började gå hem. Det blev liksom så ba aha då var detta året slut, bara sådär. Jag tror VERKLIGEN att detta kommer bli ett fantastiskt år så nu jävlar!!!!!!!!!

Nästa år fyller jag 16 också och för börja övningsköra, känns ganska coolt att kunna säga så;) fast ändå läskigt hur fort tiden går. Snart är det väl 2014 också och jag klagar över hur dåligt detta året va. haha nej så ska det inte bli! Jag kommer sitta och gråta för att 2013 var så sjukt bra och jag bara vill att det ska fortsätta så. 

Den här terxten blev lite konstig, kanske påverkad av alla fulla där nere? :O              puss

    

 

Första kortet jag tog 2013, förutom den jag screen printa;)

      Vi hade "bara" 82 raketer, men lyckades få 3 någorlunda bra bilder;) Amelia har en sjukt cool video på första raketen typ. haha den kommer ba booooooom. typ så eller nåt;)

 

Detta ska jag leva efter nu!

Ovido - Quiz & Flashcards