aaamandalarssson

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Amanda Larsson - 5 januari 2013 14:22

Ingen bra rubriksom vanligt...

Väskan fanns på cc, men bara i brunt. Så efter att jag stått och funderat vääääldigt länge beslutade jag mig för att köpa den ändå. Var inte jättemycket pengar, men kändes som ett onödigt köp tills jag kom till bilen haha. Är jättenöjd över väskan nu i alla fall och kul att inte bara ha svart hela tiden;) 

Hittade även en jättefin tröja! Älskar färgen, passar jättebra till svarta byxor.          puss

   

Försökte ta kort på hurväskan ser ut inuti, blev inte jättebra men det är i alla fall ett innerfack också. 


Av Amanda Larsson - 5 januari 2013 11:44

Ska bara stanna på cc först och se om väskan jag vill ha finns kvar:)
Känner mig inte jättebra i dag, men inte sjuk heller så får se om det blir sämre lite senare annars är det väl för jag blir så trött av att hosta hela tiden.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards