aaamandalarssson

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av Amanda Larsson - 16 januari 2013 21:54

Hade en väldigt tråkig skoldag med teknik som sista lektion vilket jag verkligen inte gillar, så är den lektionen 80 min!
Skulle egentligen träffat Lisa men var tvungen att vara hemma och passa mina syskon.
Tittade på one tree hill och sen åkte jag och tränade basket. Gick så j**la dåligt, men det var ganska kul;)
Duschade för en stund sedan och nu ska jag snart sova.
Hörs i morgon! Puss god natt

Av Amanda Larsson - 16 januari 2013 15:10

Tycker själv att dessa skorna är ganska fula, men gillar modellen som liknar sportskor fast med klack och dom finns också ibilligre variant:)

    Älskar dom här plånböckerna eller väskorna typ, ser olika ut inuti, men i alla fall så tycker jag att den till höger faktiskt är snyggare!

Av Amanda Larsson - 16 januari 2013 12:36

Gick till kiosken och delade en kebabrulle med Hanna, gott!
Fast det funkar inte jättebra med att vara nyttig denna veckan;)
Ska gå tillbaka nu men hör senare. Puss

Av Amanda Larsson - 16 januari 2013 07:05

Ska verkligen försöka ta bättre outfit bilder med en riktig kamera och så men det blir bara såna här nu ett tag.
Jeans: Gina tricot
Linne: H&M
Kofta: juicy couture
Halsduk: Gina tricot

Av Amanda Larsson - 16 januari 2013 06:39

Precis som vanligt så är jag otroligt trött nu, men ska försöka överleva en dag till i skolan.
Har inte så mycket att skriva, men ska försöka uppdatera under dagen.
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards