aaamandalarssson

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Amanda Larsson - 13 januari 2013 21:23

Fan att det ska vara måndag så fort!:(
Skulle verkligen vilja ha helg ungefär tre veckor till haha
Ska på 18 års kalas i morgon men ska verkligen försöka uppdatera bra ändå, men blir det dåligt så vet ni varför i alla fall.
God natt! Puss

Av Amanda Larsson - 13 januari 2013 16:26

 

Katy Perry och hon som är med i new girl, vet inte vad hon heter haha. 

Tycker i alla fall att dom är sjukt lika!              puss

Av Amanda Larsson - 13 januari 2013 16:22

 

Nu ska jag börja med att varje söndag ha länkbyte. Om det är någon som vill länka tillbaka då haha?

Kommentera att du vill vara med och en länk till din blogg så får du en länk nästa söndag. Tar alla, men då måste ni även länka min blogg.               


http://fannieandrea.blogg.se/  Denna tjejens blogg är jättebra och jag fastnade direkt. Tycker verkligen att ni ska läsa den! :)                        puss


Av Amanda Larsson - 13 januari 2013 14:44

Av Amanda Larsson - 13 januari 2013 12:32

Har precis varit i kyrkan och nu ska jag äta lunch. Efter det ska jag till badhuset och simma. Vill inte bara springa hela tiden utan variera träningen lite, så då tänkte jag att simma är ju också bra träning och kul:)
Puss

Av Amanda Larsson - 13 januari 2013 10:36

Var på kungsmässan igår en snabbis och hittade två grejer.
Älskar grejerna till håret, jättefint och superlätt att sätta på tofsen:). Puss

Ovido - Quiz & Flashcards