aaamandalarssson

Alla inlägg den 24 januari 2013

Av Amanda Larsson - 24 januari 2013 12:49

En väldigt enkel outfit, men fin! Puss

Av Amanda Larsson - 24 januari 2013 12:45

Har inte sett ett avsnitt på jättelänge bara för att internet hemma har damp och jag MÅSTE se ett snart! Som tur är ska jag till mamma i helgen så då ska jag titta hela natten:). Puss

Av Amanda Larsson - 24 januari 2013 07:04

Brukar älska torsdagar, men min har verkligen börjat skit dåligt!
Tappade allt i badrummet som jag rörde vid typ, fick jätteont i magen och håret vill inte se ut som jag vill att det ska. Hoppas verkligen att det blir bättre snart, börjar dagen med idrott och vi spelar basket så det är kul!
Nu när jag skrev detta tappade jag precis iPhonen också helvetesjävlaskitmorgon
Eftersom att datorn är paj, så kan jag bara uppdatera från mobilen men ska försöka göra några kul i alla fall. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards